Aktiv förening – kakförsäljning november-december 2023

Ridklubben Norrtälje Ryttare – alla vi tillsammans!

Kakförsäljningen november-december 2023 är avslutad – vi fick in 8700 kronor till klubben!

Kakförsäljning – info till medlemmarna för försäljning

(samordnare Therese Apelgren – hör av er till Therese om ni har några frågor! Kontaktuppgifter härintill)

Som ett led i att hjälpa till med ekonomin och skapa engagemang i föreningen har vi beslutat oss för att starta upp lite försäljningar. I år börjar vi med att sälja kakor och godis.  Vi vill dra nytta av att vi är många medlemmar och om alla hjälper till kan vi göra stor skillnad. All vinst går självklart till Ridklubben Norrtälje Ryttare.Vi önskar att varje medlem/familj hjälper till med försäljningen. Det är enkelt att komma igång och produkterna är lätta att sälja.1. Registrera dig som säljare på Mina sidor i bifogad länk.

2. Dela din webshop via mejl, sms och sociala medier. Försäljningen kommer in automatiskt på Mina sidor. Använd säljkatalog i papper om du vill och registrera försäljningen från säljkatalogen på Mina sidor. (Kontakta Therese Apelgren om du önskar katalog i papper)

Försäljningen avslutas den 9 december. Säkerställ att du har kontaktuppgifter till alla kunder. Telefon/mejl.

Kakor levereras i mitten av december. Hämtas i klubbstugan Vigelsjö. Du delar ut och tar betalt av dina kunder.

Vinsten betalas in till föreningen och förhoppningsvis kan vi spara ihop till en hel ponny och hålla priserna för ridning så låga som möjlighet. 🐎💞