Vid betalning av kurser/ridläger/aktiviteter på vår hemsida gäller en direkt anmälan till det valda evenemanget. Villkor och bestämmelser för aktiviteten finns att se på på respektive anmälningssida.

Beställning gäller bokad dag och tid. Vid förhinder sker ingen återbetalning, men du kan överlåta bokad plats till någon annan. Ångerrätt gäller ej.

För vissa aktiviteter krävs medlemskap i klubben, och/eller att du är elev på ridskolan. Se närmare information för den aktivitet du bokar.

Som beställare ansvarar du för att du läst och har förstått aktivitetens innehåll, upplägg, samt betalningsvillkor och återbetalningsmöjligheter.

Vid frågor kontakta kansliet innan du anmäler dig, ridskolan@ridklubbennorrtaljeryttare.se.