Vi i stallet 2023

Vi i stallet – en kunskapstävling för alla medlemmar 9-13 år!

Tävlingen anordnas årligen och är ett samarbete mellan Stockholms Läns Ridsportförbunds Ungdomssektion och Svenska Ridsportförbundets Ungdomssektion. Den är riktad till alla medlemmar 9-13 år, och varje lag består av 3-5 medlemmar.

Till dig som vill vara med
Sandra L kommer att hålla i teoritillfällen under våren, så vi kan komma till start med ett lag i finalen den 7 maj 2023! Sandra håller i tillfällena, och kommer också vara med och coacha laget (eller lagen – om många vill vara med så kan vi ha flera lag!) den 7 maj.

Finalen kommer att hållas den 7 maj 2023 på Djursholms Ridklubb.

Tävlingen baseras på Vi i stallet-boken. Det är en arbetsbok med tillhörande webb. På webben finns filmer, olika quiz, och annat material som vi använder för förberedelser inför finalen!

Klubben står så klart för kostnader för material, anmälningsavgifter, och ser till att de som är med har skjuts till och från finaltillfället 🙂

Priser i tävlingen
Vinnande lag i varje distrikt vinner 2500:- till föreningen! Rosetter och present till deltagare utlovas!

Är du intresserad av att vara med? Skicka in formuläret här intill! Datum och planering kommer i början på vårterminen!

Våra sadlar flyttar ut i stallet under lektionstid - så vi inte behöver vara många i sadelkammaren, utan sadel och träns finns lättillgängligt ute i stallet.
Jag vill vara med i Vi i stallet 2023!